Group training

SPORTEN IN GROEP

Wil je laagdrempelig, aangepast maar toch in groep sporten? Kan perfect!
Wij bieden enkele groepslessen en small group trainingen aan waarbij iedereen toch een zo persoonlijk en aangepast mogelijke begeleiding krijgt in groep.
Daarom werken we in beperkte groepen. 

Groepslesrooster

Mix Fit Circuit Training (max. 5p)

We werken met fitnesstoestellen in een circuit. Je hele lichaam wordt getraind op je eigen tempo, ritme en kracht. Je start met een opwarming van 4 minuten. Daarna word je uitgedaagd om 8 krachttoestellen, gedurende 1 minuut, vol te houden. Telkens heb je 30 seconden rust die je gebruikt om door te schuiven naar het volgende toestel. Iedereen krijgt een gepersonaliseerd schema waarbij je accenten, gewicht en instellingen worden bijgehouden. Er is altijd begeleiding van een professionele trainer.

BIT / Basic Interval Training (max. 8p)

Een functionele intervaltraining van 8 verschillende oefeningen die je 1 minuut volhoudt. Je doet deze reeks 3 maal. Je uithoudingsvermogen wordt op de proef gesteld, maar je werkt ook aan kracht, evenwicht en coördinatie. Je verbrandt ontzettend veel calorieën en hebt elke week een nieuwe uitdaging. Durf jij deze les aan te gaan?

Figuurtraining (max. 15p)

Met deze training train je je hele lichaam mét je eigen lichaamsgewicht. Deze bewegingslessen zijn erg gevarieerd. Zowel conditioneel, kracht en mobiliteit komen aan bod, maar het hoofddoel van deze les is core & stability. Iedereen werkt op eigen tempo en eigen niveau. Je leert je eigen lichaam kennen en je blijft sterk en fit!

B-Strong Training (max. 10 - 12p)

Deze les is een zeer toegankelijke training voor iedereen! We noemen B-Strong onze ‘total workout’. Opdrachten en workoutspelletjes alleen, in duo’s of in groep, met of tegen elkaar. Elke week een nieuw idee, een nieuwe uitdaging. Deze les vraagt conditie, coördinatie, oriëntatie, kracht en af en toe ook samenwerking.

Pilates (max. 10p)

Elke pilatesoefening heeft aandacht voor een correcte lichaamshouding en ademhalingstechniek om zo de dieperliggende buikspieren te activeren en om de spieren te verlengen en te versterken. We werken met heel ons lichaam en de beoefening heeft effect op jouw lichaam én geest.

Yoga (max. 10p)

Een 50-minuten durende afspraak met jezelf. We maken jouw lichaam op een rustig tempo flexibel en krachtig. Je voelt je energie weer vrij stromen. We bouwen de les op naar een serie van dynamische houdingen die je achter elkaar uitvoert op het ritme van je ademhaling. De houdingen gaan van mild naar, voor jou, uitdagend, rekening houdend met jouw behoeftes en grenzen. We sluiten af met een verstillende eindontspanning.

CORE (max. 10p)

Een 30-minuten durende, intensieve workout, die op korte tijd het best uit jouw lichaam haalt. De CORE-les concentreert zich op het versterken en vormen van de buik-, rug- en bilspieren, terwijl het ook de functionele kracht verbetert en de training preventief werkt tegen blessures. Jouw lichaamshouding wordt versterkt en jouw lichaam ervaart meer dagelijkse conditie.

Group Power (max. 15p)

Group Power is een groepstraining waarbij we gebruik maken van een halter met gewichten. De zwaarte van de gewichten kan individueel aangepast worden. Er zijn alle maten van gewicht om de les aan jouw lichaam aan te passen. We trainen met extern gewicht en jouw eigen lichaam. Deze les brengt jouw lichaam in shape in no-time. Durf jij deze gewichten laten dansen op muziek?

 Website & Hosting: Website Boutique Beerse